Sunday, April 5, 2020

මගේ ලිපි අංක 15 - Netflix ගැන සිංහලෙන් Netflix in Sinhala


මොකක්ද මේ Netflix?


සරලවම කිව්වොත් Netflix කියන්නේ අපි කැමති ෆිල්ම්, ටීවී සීරීස්, ඩ්‍රාමා එහෙම බල්න්න පුලුවන් ඔන්ලයින් වෙබ් සයිට් එකක්. අපිට මේ පහසුකම ලබාගන්න අපි යම් මුදලක් ගෙවලා මුලින්ම ඒකේ මෙම්බර් කෙනෙක් වෙන්න ඕන. ස්මාර්ට් ටීවී එකෙන්, ලැප් එකකින්, ඩෙස්ක්ටොප් එකකින් එහෙමත් නැත්නම් ෆෝන් එකෙන් මේ පහසුකම් අත්විදින්න පුලුවන්.


මොනවද මේකේ තියෙන්නේ?

සම්මාන දිනපු ෆිල්ම්, ඩ්‍රාමා, ඩොකියුමන්ට්‍රීස්, කාටූන් ආදී මෙකී කී නොකී හැම එකක්ම මේකෙ තියනවා. ඒවාත් එක එක විදියට කැටගරි කරලා ලස්සනට තියෙනවා අපිට තෝරගන්න පුලුවන් විදියට. පහල තියෙන පින්තූරෙ බලන්නකො.

නෙට්ෆ්ලික්ස් ෆිල්ම් කැටගරි
ඒ විතරක් නෙමෙයි. අපිට මේකෙ එකවුන්ට් එක කිඩ්ස් විදියටත් පාලනය කරන්න පුලුවන්, එතකොට කට කන සීන් වගේ එවුවා නැතිව බය නැතුව තමන්ගෙ පොඩි එකාට ෆිල්ම් එකක් දාලා දීලා පාඩුවේ ඉන්න පුලුවන්.

අනිත් එක තමයි අපිට ෆිල්ම් එකක් ඩවුන්ලෝඩ් කරන් ඕෆ්ලයින් වෙලා බලන්නත් පුලුවන්. හැබැයි දවස් 30ක් විතරයි තියාගන්න පුලුවන්.

ඩේටා කැපෙන විදිය ගැන බැලුවම එක පැයක් බලන්න ‍මෙගා බයිට් 600 ක් වගේ තමයි ඇවරේජ් යන්නේ.කොලිටිය ගැන කියලා වැඩක් නෑ.

කොච්චර ගෙවන්න ඕනද?


ගෙවීම් කරන්න තියෙන්නෙ තමන් තෝරගන්න ප්ලෑන් එක අනුව. පහල දාලා තියෙන්නෙ ශ්‍රී ලංකාවේ මං පාවිච්චි කරන එකවුන්ට් එකේ විස්තර. මාසෙකට ඩොලර් 9.99 ගෙවන්න තියන එක තමයි මං පාවිච්චි කරන්නේ ඒකට ලංකා රුපියල් 1906.51ක් කැපිලා තිබුනා (30/03/2020) දිනට.සෑහෙන්න කාලයක් ඩොලර් 7.99 පැකේජ් එක් පාවිච්චි කරලා තමයි මං අනිත් එකට අප්ග්‍රේඩ් උනේ.

මේ කර්ෆිව් එක අස්සේ ෆිල්ම් එකක් බලන් පාඩුවේ ඉන්න පුලුවන් නිසා ඒ ගානට මටනම් කිසිම පාඩුවක් නෑ. තෝරගන්න තියෙන ෆිල්ම් ගොඩයි කොලිටි එකයි බැලුවම කිසිම පාඩුවක් නෑ. අනිත් එක මං ඩිවයිස් 4 ක එකම එකවුන්ට් එකකින් යූස් කරනවා.

නෙට්ෆ්ලික්ස් එක ලංකාවේ ඩයලොග් එකත් එක්ක එකතු වෙලා පේමන්ට් කරන්න පුලුවන් මෙතඩ් එකක් තියනවා. හැබැයි ගෙගාබයිට් 5ක් විතරයි අපිට ෆ්රී දෙන්නේ එතනින් එහාට පාවිව්වි කරන ඩේටා වලට චාජ් වෙනවා. මං පේමන්ට් එක කලේ මගේ නෝමල් කොමර්ෂල් බැංකු ඩෙබිට් කාඩ් එකකින් නිසා කිසිම සීමාවක් නැතිව නෙට්ෆ්ලික්ස් යූස් කරන්න පුලුවන්.

වෙන රටවල්වලට නෙට්ෆ්ලික්ස් නොමිලේම මාසයක් ලබාගන්න පුලුවන්.ඒත් ලංකාවේ අයියලගේ වැඩ නිසා ඒ චාන්ස් එක අපේ රටට ලබාගන්න බැහැ.





2 comments:

  1. සල්ලි හොයන්න ගිහින් බොරු බේගල් වලට රැවටුනාද, එහෙනම් එන්න අව්රුදු ගානක් එකදිගටම සල්ලිගෙවන මේ සයිට් එකට. ආපුගමන් නම් සල්ලි නිකන් දෙන්නෑ. ඒක කොයිකෙත් එහෙමයි. මේක දිගටම කරගෙන ගියොත් ටික ටික කරගෙන ගියහැකි. මම 2014 ඉදන් වැඩ. බොරු කාරයොන්ට අහුවෙන හින්දයි මේක දාන්නේ. මොකද මාත් ඉස්සර හොදට අහුවුණා, මෙන්න මගේ ඉමෝ නම්බරේ 0750990262 ඉමෝ විතරක් Chat කරන්න. හැමදේම මුල ඉදල කියල දෙනව. සල්ලිගත්ත proof පෙන්නනවා. මේ ලින්ක් එකෙන් ගිහින් Email දීල රෙජිස්ටර් වෙලා මාව Contact කරගන්න.පියවරෙන් පියවර හැමදේම මේකෙ තියනව. Link - https://americanblogreaders.blogspot.com/2020/05/online.html කරගන්න අමාරු නම් කියල දෙන්නම්. ජය වේවා !

    ReplyDelete

කියවන්න....මා දිරිමත් කිරීමට, ඔබේ වටිනා අදහස් පවසා යන්න............